PEŁNA OBSŁUGA WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ
w zakresie ogólnym
- reprezentowanie Wspólnoty w zakresie określonym w umowie,
- bieżąca opieka nad nieruchomością,
- prowadzenie działań zmierzających do obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości i opłat ponoszonych przez mieszkańców,
- obsługa mieszkańców z zachowaniem ochrony danych osobowych,
- załatwianie wszelkich spraw i procedur urzędowych,
- zapewnienie pełnej, rzeczowej i bezkonfliktowej współpracy z Zarządem Wspólnoty i jej mieszkańcami,
w zakresie działań ekonomiczno - administracyjnych
- prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej i administracyjnej Wspólnoty,
- prowadzenie obsługi informacyjnej mieszkańców ( przypisy, wezwania, rozliczenia, korespondencja itp. ),
- prowadzenie rozliczeń poszczególnych lokali w tym mediów,
- rozliczanie zaliczek wpłacanych na utrzymanie części wspólnej,
- kontrola dłużników i windykacja należności,
- opracowywanie i zawieranie umów z najemcami, dostawcami mediów itp.
- obsługa kont bankowych,
- przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych,
- nadzorowanie prowadzonych postępowań prawnych i administracyjnych,
- przygotowywanie projektów planów gospodarczych,
- organizacja i obsługa zebrań Wspólnoty,
w zakresie obsługi technicznej
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości ,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego ,
- prowadzenie działań zmierzających do poprawy stanu technicznego i estetycznego nieruchomości,
- opracowywanie planów remontów i modernizacji na podstawie analizy potrzeb i możliwości finansowych,
- planowanie i organizowanie prac inwestycyjnych i remontowych,
- organizowanie przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji,
- kontrola, rozliczanie i odbiór prowadzonych prac